G-TEST MChJ qoshidagi BM Sert sertifikatlash organi O’z DSt ISO/PAS 17003 talablarini hisobga olgan holda, shikoyatlar va apellyatsiyalarni qabul qilish, baholash va ular bo'yicha qaror lar qabul qilish jarayonini hujjatlashtirgan. Sertifikatlash organida shikoyatlar va apellyatsiyalarni ko‘rib chiqishga qo'yiladigan talablar belgilangan PSK OS-03:2022 "Da'volar, shikoyatlar va apellyatsiyalarni ko‘rib chiqish" protsedurali hujjat mavjud.
Arizachilarning da'vo yoki shikoyatlari quyidagi sabablarga ko‘ra bo‘lishi mumkin:
Muvofiqlikni baholash bo'yicha xizmat ko'rsatish jarayonida huquqlari va qonuniy manfaatlari buzilgan xo'jalik yurituvchi subyekt ko'rsatilgan xizmatning sifatsiz bajarilishiga nisbatan da'vo ariza taqdim etishga haqli.
Da'vo yoki shikoyat yozma ravishda taqdim etilishi kerak. Hujjatda quyidagi ma'lumotlar ko'rsatilishi kerak:
Shu bilan birga shikoyat, daʼvo yoki faoliyatni yaxshilash boʻyicha takliflaringizni +998 200 11 77 99 ishonch telefoni orqali qoldirishingiz mumkin.